ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

زغال فشرده چیست؟

سرفصل های زغال فشرده چیست؟

 زغال فشرده یا زغال پرسی، با استفاده از برخی فرآورده های چوبی و قرارگیری در خط تولید زغال فشرده  و دستگاه ها ساخته می شود. یکی از مراحل مهم و دستگاه هایی که در خط تولید زغال فشرده استفاده می شود نیز کوره است. در واقع دستگاه های دیگر بریکت را که زغال خام است آماده کرده و پخت زغال در کوره انجام می شود. اما کوره ها در انواع مختلفی هستند که به طور کلی. به دو دسته کوره صنعتی زغال و سنتی تقسیم می شوند.

آشنایی کامل با زغال فشرده

صنعت تولید زغال فشرده تقریبا سال ۹۰ وارد ایران شد و یک صنعت نو ظهور و جوان میباشد .به همین دلیل بازار خوب و روبه رشدی دارد . زغال ترکیبی کمپرس شده از خاک اره (خاک اره خشک و خاک اره مرطوب) خاک زغال و پوست گردو میباشد.

زغال فشرده چیست

کاربرد زغال فشرده

از زغال فشرده یا زغال پرسی در اکثر نقاط دنیا برای پخت کباب استفاده میکنند اما در کشور ما بیشترین مصرف این نوع زغال در قهوه خانه ها و سفره خانه ها میباشد و مصرف آن در کشور ما بسیار زیاد است. مهم ترین دلیل استفاده از زغال فشرده برای قلیان کیفیت و به صرفه بودن قیمت آن میباشد.

از زغال برای گرم نگه داشتن کوره های صنعتی و سنتی نیز استفاده میشود زیرا هم گرمای شدیدتری تولید میکند و هم دیرتر خاکستر میشوند .

 

کیفیت زغال فشرده
زغال فشرده چیست

زغال فشرده ایرانی

زغال فشرده نوع صنعتی زغال می باشد که توانسته نسبت به همنوع سنتی خود طرفداران بیشتری در مدت زمان کوتاه تر به دست آورد . کشور ایران به دلیل داشتن منابع غنی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید زغال فشرده، توانسته در بازار خارجی نیز مشتریان ثابت خود را داشته باشد. زغال ایرانی به اکثر کشورهای همسایه صادر می شود و این تقاضای تقریبا ثابت، بیانگر این می باشد که زغال ایرانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و به جرات میتوان گفت در بازار های ترکیه ، آذربایجان، کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان ، قطر و… توانسته جایگاه زغال تولید کشور چین را از آن خود کند .

مواد اولیه تولید زغال فشرده را بخوانید. برای تولید زغال برای تولید زغال نیاز به  واردات مواد اولیه نیست ، همین امر می تواند دلیلی برای سود آور بودن این حرفه باشد .

زغال که خاستگاه تولید آن کشور چین است در دهه اخیر در ایران توانسته بسیار رشد کند و نظر بسیاری از کار آفرینان  علاقه مندان به تولید را به خود جلب  کند و باعث اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم شود .

زغال ایرانی در کشور های عربی به دلیل علاقه به استعمال قلیان بخصوص در هتل ها و کافه ها بسیار محبوب می باشد و تقریبا در تمامی هتل های لوکس دبی ، قطر و عمان از زغال فشرده ایرانی استفاده می شود.

برای بدست آوردن بازار همیشگی در این صنعت ، کیفیت حرف اول را می زند کشورهای همسایه حاضرند هزینه بیشتری پرداخت کنند اما جنس با کیفیت تری تهیه کنند و کیفیت هرگز اتفاقی ، نیست بلکه به دانش و تلاش بستگی دارد .

ابر زغال به عنوان تولید کننده زغال فشرده با بالاترین کیفیت، تقریبا نیمی از کیفیت محصول خود را مدیون مواد اولیه مرغوبی است که استفاده میکند و مابقی درصد کیفی محصول شرکت ما نیز به تلاش و دقت همکارانمان در بخش تولید مربوط می شود .

دلیل اصلی ما برای شرح این مساله این بود که بعضی ها مواد اولیه خود را به طور غلطی انتخاب میکنند و در نتیجه محصول نهایی آنها نیز بی کیفیت از آب درمیاد ، بنابر این بازار فروش خوبی هم نخواهند داشت.

راه اندازی خط تولید زغال فشردهاگر قصد راه اندازی خط تولید زغال را دارید و هنوز هزینه های آن و نحوه تولید آن را نمیدانید.کافی است باشرکت ما (ابر زغال ایرانیان) تماس بگیرید.

ما دستگاهها و موارد مورد نیاز کارگاه شما را تامین میکنیم و همچنین آموزش و تولید زغال رایگان کارگاه شمارا تا یک ماه به عهده میگیریم

شماره تلفن پشتیبانی جهت مشاوره رایگان : 33262748-045
شماره مدیریت : 09124235401

 

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای 0

2 پاسخ

  1. درود
    در ابتدا از ویدئو های آموزشی و دلگرم کننده تون بسیار بسیار سپاسگزارم، خدا قوت
    من قصد راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده500 کیلویی دارم.
    سوالم اینه 1-ابعاد سوله باید چند در چند باشه؟
    2-خرید دستگاه کامل نیازمند چقدر بودجه هست
    شماره تماس: 09179301045

    1. سلام دوست عزیز,به علت نوسانات بازار جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کامل و رایگان کافیه شماره تلفن خود را وارد کنید