ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

مالباختگان تولید زغال فشرده

سرفصل های مالباختگان تولید زغال فشرده

نبود سرمایه کافی یا مدیریت نادرست می‌تواند موجب ورشکستگی در صنعت زغال فشرده شود. این دو عامل مهم در پایداری و موفقیت یک شرکت تولید کننده زغال تأثیر دارند:

  1. نبود سرمایه کافی: تولید و توزیع زغال فشرده نیاز به سرمایه اولیه برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات تولید، خرید مواد اولیه، استخدام نیروی کار، و تامین هزینه‌های تولید دارد. اگر یک شرکت دسترسی به سرمایه کافی نداشته باشد، ممکن است نتواند به بهترین شکل تولید کند و به مشکلات مالی برخورد کند.
  2. مدیریت نادرست: مدیریت نادرست شامل عدم کنترل هزینه‌ها، برنامه‌ریزی ضعیف، نظارت ناکافی بر عملکرد و تصمیمات نامناسب می‌شود. این مسائل می‌توانند به افزایش هزینه‌ها، کاهش کیفیت محصول، و افت تقاضا منجر شوند.

خط تولید زغال فشرده

چه کسانی در تولید زغال فشرده ورشکست می شوند؟

کلاهبرداری زغال فشرده

در دورانی که نیاز به تأمین انرژی از منابع مختلف و پایدار افزایش یافته است، تعامل با بازارهای انرژی ممکن است با خطراتی ناشی از کلاهبرداری و تقلب همراه باشد. یکی از شاخص‌ترین موارد در این زمینه، پدیده “کلاهبرداری زغال فشرده” است که باعث نگرانی‌های بزرگی در صنعت انرژی و کسانی که به این منابع به عنوان یک منبع پایدار اعتماد دارند، شده است.
کلاهبرداری زغال فشرده به معنای تقلب و ترفیع در مورد کیفیت و محتوای زغال‌های فشرده می‌باشد.

زغال‌های فشرده به عنوان یکی از منابع انرژی مهم در برخی مناطق جهان به کار می‌روند، اما برخی افراد و شرکت‌ها ممکن است با تزریق افزودنی‌های نامناسب یا کاهش کیفیت زغال‌ها، به صورت غیرقانونی سود حاصل کنند.
کلاهبرداری زغال فشرده نه تنها به صنعت انرژی ضربه می‌زند، بلکه با تخریب محیط زیست نیز همراه است. زغال‌های فشرده با کیفیت پایین ممکن است منجر به آلودگی هوا، آب و خاک شده و به بلایی برای تنوع زیستی و سلامت عمومی تبدیل شوند.
برای مقابله با کلاهبرداری زغال فشرده، نظارت دقیق‌تر از سوی مقامات مربوطه و تقویت استانداردها و مقررات مرتبط با کیفیت زغال‌های فشرده ضروری است. همچنین، آگاهی عمومی بیشتر درباره این مشکل و ترفیع مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و تولیدکنندگان نقش مهمی در مبارزه با این پدیده ایفا می‌کند.

مراحل شروع تولید زغال فشرده

روحیه ریسک پذیری و کارگروهی و صبوری 

در زمان راه اندازی خط تولید زغال فشرده قطعا با افرادی سر و کار خواهید داشت که به نوعی به زنجیره کسب و کار شما متصل هستند بنابراین داشتن روحیه اجتماعی بسیار مهم است . صبوری و عدم عجله در قدم اول این شغل جای خود را دارد زیرا برای کسی که به عنوان تازه کار وارد این حرفه می شود حتما یک سری مسائل و چالش ها از قبیل پیدا کردن بازار عرضه ، چگونگی تولید محصول با کیفیت و میزان مواد اولیه باید حل و فصل شود تا به فرمول دلخواه برسد . تیم ابرزغال با یک ماه آموزش رایگان خود و پشتیبانی صفر تا صد تولید زغال این مشکل را برای مشتریان خود حل کرده است .

سوله مناسب برای تولید زغال

خارج از بافت شهری: شاید اولین قدم جدی در راه اندازی خط تولید زغال فشرده مهیا کردن سوله یا کارگاه با متراژ مناسب باشد. برای این منظور باید سوله  خارج از بافت شهری باشد تا  آلایندگی  و سر و صدای حاصل ازفعالیت کارگاه  باعث ایجاد مزاحمت و اذیت و آزار برای دیگران نشود.

تامین برق: از بابت برق مطمئن شوید که سوله شما دارای برق 3 فاز با حداقل 32 آمپر باشد. زیرا اگر قدرت برق پایین باشد توانایی تامین انرژی همه دستگاه ها را نخواهد داشت و احتمال خاموشی برای دستگاه ها وجود دارد که به آسیب دستگاه ها و افت کیفیت محصول کارگاه منجر خواهد شد.

گاز فشار قوی صنعتی: اطمینان حاصل نمایید که سوله مجهز به گاز فشار قوی صنعتی باشد زیرا در خط تولید مشعل های گازی استفاده می شوند که برای تولید زغال مرغوب باید قدرت بالایی داشته باشند و اگر با قدرت پایینی حررات دهی انجام شود قطعا زغال ها از کیفیت مناسبی برخوردار نخواهند بود.

متراژ مناسب: سوله موردنظر حتما دارای متراژ مناسب حداقل 180- 200 متر مربع به صورت مسقف باشد تا دستگاه ها و ماشین آلات از گزند عوامل طبیعی همچون باد و باران در امان باشند و هم فضای کافی برای دپو و انبار مواداولیه دردسترس باشد.

اگر سوله دارای سقف کوتاهی باشد قطعا برخی از دستگاه ها و اجزای مربوط به آنها در زمان قرار گیری با مشکل روبرو خواهند شد ، وسیله نقلیه به راحتی نمی تواند وارد محیط کارگاه شود که این نیز باعث بروز مشکلات می شود.

خط تولید زغال حبه ای پرسود تر و تمیز تر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی آن کلیک کنید و بیشتر بخوانید.

زیر ساخت های حمل و نقل

در زمان تهیه سوله حتما به زیر ساخت های مربوط به حمل و نقل توجه کامل نمایید زیرا از ابتدای ورود مواد اولیه به کارگاه تا مرحله خروج محصول نهایی باید مسیر همواری برای ورود و خروج وسایل نقلیه (نیسان یا خاور) فراهم باشد.

 

این موارد ذکر شده تقریبا مهمترین مراحل برای شروع کسب و کار تولید زغال می باشد که در ابتدای کار باید به حل و فصل آنها پرداخت بعد از این مراحل نوبت به تهیه دستگاه ها و دیگر موارد می رسد. در ابتدای شروع این حرفه نباید به صورت اجمالی به سخنان هرکسی اطمینان کرد حتما قبل از ورود به بازار زغال با مشاوران ابر زغال ایرانیان  تماس بگیرید تا به تمام سوالات شما از صفر تا صد در مورد تولید زغال پاسخ صحیح داده شود.

 

عدم آموزش صحیح

 

ورشکستگی به علت عدم آموزش

اکثر مالباختگان تولید زغال فشرده، افرادی هستند که بدون  هیچ تحقیق و بررسی فقط با تکیه به برخی اخبار و تبلیغات وارد این صنعت شده اند و در طی مسیر تولید خواستند که به سرعت به تولید انبوه برسند که باعث می شود حتی از میزان تولید استاندارد خود نیز سودی عایدشان نشود و جز هزینه های استهلاک و مواد اولیه چیزی دستگیرشان نگردد ابر زغال با قرار دادن گزینه بازدید از کارگاه و قرار گرفتن در محیط کار به صورت جدی این فرصت را آفریده تا کارآفرین با دیدی باز قدم در این راه بگذارد.

تا جایی که بخش وسیعی از تحقیقات نشان میدهند اکثر شکست خوردگان در این مسیر افرادی بودند که بدون آموزش و کسب تجربه وارد این حرفه شده اند که ابرزغال یک ماه آموزش رایگان  با اقامت رایگان  رادر نظر گرفته تا بطور جدی فرد مشتاق در طی یک ماه آموزش کافی را فرا بگیرد.

مورد بعدی آشنا نبودن با چگونگی تهیه مواد اولیه و عرضه محصول نهایی خود به دست مصرف کنندگان بوده که طی تماس هایی که با شرکت شده این مورد جزو دغدغه جدی تولید کنندگان بوده ، ابر زغال با تامین رایگان مواد اولیه و خرید تضمینی محصول به قیمت روز در این مورد نیز مشتریان خود را آسوده خاطر کرده است.

علم و دانش در کنار علاقه و اشتیاق میتوانند ترکیب فوق العاده ای برای استارت یک کسب و کار باشند اما قرار گیری تجربه و مشاوره این ترکیب فوق العاده را به یک اصل مهم و مطمن تبدیل میکند تا قدم های با صلابت و محکم برداشته شود برای بهترین مشاوره ها و رسیدن به پاسخ هرسوال خود از صفر تا صد تولید زغال روی گزینه مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته ابر زغال حساب کنید.

نه تنها در حوزه تولید زغال ، بلکه در هر کسب و کار دیگری وقت گذاشتن بر روی تحقیق و بررسی میتواند بسیار یاری رسان باشد. مجموعه ما تمام تلاش خود را میکند تا مشتریان ابر زغال به جای اینکه به مالباختگان تولید زغال فشرده تبدیل شوند جزیی از صادر کنندگان زغال فشرده باشند و خود نیز دیگران را به این حرفه تشویق کنند.

شرکت ابر زغال باداشتن بیش از ده سال سابقه در امر تولید و راه اندازی انواع خط تولید زغال فشرده ، خط تولید زغال چینی ، خط تولید زغال حبه ای و توپی با مشاوران و گروه پشتیبانی مجرب خود به صورت 24 ساعته در کنار شما علاقه مندان به این صنعت بوده و است و پاسخگوی تمامی سوالات شما مربوط به زغال فشرده و راه اندازی خط تولید آن می باشد.

برای دریافت مشاوره از طریق وبسایت شرکت ، صفحه مجازی و خطوط تلفن میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 2.8 / 5. تعداد رای 5

27 پاسخ

  1. سلام خسته نباشین.دانیال از اهواز هستم
    خاستم دوره اموزشتون رو بیام و کاملا مسلط بشم چون علاقه ب این کار دارم و میخام با علم و دانش کامل وارد این کار بشم
    م تو این راه میشه ب شرکت ابر زغال تکیه کرد؟

    1. سلام دوست عزیز،ممنون از شما که ابرزغال رو انتخاب کردید.مجموعه ابرزغال با یک ماه آموزش رایگان به شما تکنیک ها و فنون لازم جهت کسب مهارت در این حیطه رو فراهم کرده تا به راحتی بتونید وارد بازار کار بشید.جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

        1. سلام دوست عزیز،جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز،کلاس های آموزشی شما در کارخانه ی مجموعه ابرزغال برگزار میشه و اقامت شما حین آموزش کاملا رایگان هست.جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. سلام. شما ذغال صنعت ماندگار میشناسید. میشه اعتماد کرد؟

    1. درود بر شما ابوذر عزیز
      راجع به اعتماد به شرکت ها پیشنهاد ما دیدن نمونه کارهای موفق و فعال هست که در این زمینه به لطف خدا ابر زغال ایرانیان همیشه مشتریان راضی و کارآفرین داشته که میتونید بخش رضایت مشتریان را ببینید و با این افراد صحبت کنید.

    2. سلام. دوست عزیز اتفاقا منم تازه با زغال صنعت ماندگار آشنا شدم، اطلاعات شما درباره این شرکت چقدر هست؟

      1. سلام وقت بخیر خیلی شرکت خوبیه هم بهم آموزش کامل دادن و دستگاه ها رو قسطی با من حساب کردن هم محصول های تولیدیم رو خودشون میخرن

        1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،ممنون از نظرات دلگرم کننده و لطف بی پایانتون به شرکت ابرزغال.مجموعه ابرزغال برای شما آرزوی موفقیت روزافزون داره.

    3. بهترین شرکتی که باهش کار کردم شرکت ابر زغال هست و بهتون پیشنهادش میکنم

    4. سلام بزرگوار عرض ادب جسارتا شما با زغال صنعت ماندگار قرارداد بسته اید ممنون میشم پاسخ بدین

  3. آموزشهایی که شما میدید چقدر کاربردیه؟ و هزینه ش چقدره؟

    1. شرکت ابرزغال تولیدکننده زغال فشرده هست و بیشتر از 10 ساله که در این بازار فعالیت و فروش داره. و با خیالی راحت میتونید از آموزش های شرکت ما استفاده کنید.
      از طرفی آموزش های شرکت ابرزغال رایگان هست

        1. درود بر شما سامان عزیز
          خواهش میکنم سلامت باشید از رضایتمندی شما خرسندیم

        2. سلام؛ الان برای راه اندازی یه خط تولید کوچیک ذغال مثلا جوری باشه خودم و یه نفر دیگه فعلا بچرخونیمش و خیلی نخوایم هزینه کنیم؛ چقدر باید پول داشته باشم؟؟؟

          1. سلام دوست عزیز,اگر که میخواید با هزینه ی کمتر تولیدکننده زغال بشید ما بهتون کوره های صنعتی رو پیشنهاد میکنیم.جهت دریافت اطلاعات و مشاوره در این مورد لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

  4. سلام حسینی ام ازگلستان ساکن مینودشتراستش خیلی مایلم دراین عرصه وارد بشم لکن شبه من ابنه مث هیلی شغلهای دیگه اشباع اون باعث ورشکستگی وسرمایه ام به باد فنا بره.حقیقت جاومکانش توروستا هست فک کنم جای خوبیه وراحت ازنظر سروصدا ومزاحمت دور باشه البته بنده احتیاج به تحقیق بیشتر دارم که بایقین کامل شروع وسرمایه ام ثابت بمانه.اگه طرح توجیحی براگرفتن وام وآیا این شرکت تابه حال اقدامی دراین زمینه کرده یانه جای بررسی داره و…خیلی ابهامات دیگه…

    1. سلام دوست عزیز، بسیاری از دوستانی که با ما در ارتباط هستند هم همین مشکلات شما رو دارند، لطفا برای دریافت مشاوره رایگان و ارائه راهکار با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنند!

  5. وقت بخیر
    به نظر من باید تو این حرفه بازاریابی قوی داشت تا به مشکل مالباختگی و ورشکستگی منجرب نشد.

    1. درسته بازاریابی عامل مهمی هست، اما مهم تر از اون فنون کار و تخصص لازم برای تولید محصول با کیفیت هست که بتوان این محصول رو به صورت عمده فروخت.
      برای تحقق این امر هم شرکت ابرزغال آموزش رایگان نحوه تولید رو برای تمامی کارآفرینان ارائه میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کامل و رایگان کافیه شماره تلفن خود را وارد کنید