ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

کربن اکتیو از کجا بخریم؟

کربن اکتیو از کجا بخریم

سرفصل های کربن اکتیو از کجا بخریم؟

کربن اکتیو از کجا بخریم؟ آیا از داروخانه ها میتوان کربن اکتیو  تهیه کرد؟  کربن اکتیو یا زغال فعال چه قیمت است؟  آیا میتوان به صورت آزاد کربن فعال را خریداری کرد؟ کربن فعال را چگونه تهیه کنیم ؟  اینها تنها بخشی از سوالات افرادی است که از مزایای کربن اکتیو اطلاع دارند و قصد تهیه آن را دارند.

کربن اکتیو (زغال فعال) ماده سیاه رنگی است که بدون بو و مزه می باشد و در فرایند سم زدایی و تصفیه کاربرد دارد . زغال را در دمای بالا و در محیط خلاء طی روشهایی حررات می دهند تا از آن کربن اکتیو یا زغال فعال بدست بیاید.

کربن اکتیو دارای انواع مختلفی است که با توجه به نوع ساختار و سطح تخلخلی که دارند ، دسته بندی می شوند.

اکثرا  کربن اکتیو در سه دسته کربن فعال گرانولی ، کربن اکتیو پودری و کربن اکتیو میله ای دسته بندی می شود ، ( کلیک کنید و به صورت تخصصی بخوانید)

 

کربن اکتیو از کجا بخریم

 

خرید کربن اکتیو(فعال):

برای پاسخ به سوال کربن اکتیو را از کجا بخریم ؟ باید ابتدا به تمامی محصولاتی که در آنها از این نوع کربن استفاده می شود دقت کنیم . کربن اکتیو را درمحتویات محصولات گوناگونی می توان تهیه کرد برای مثال خمیردندان های حاوی زغال فعال در بازار موجود هستند یا شامپو ها و ماسک های صورتی که حاوی کربن اکتیو  هستند را میتوان به راحتی از مراکز خرید لوازم آرایشی_ بهداشتی و یا دارو خانه ها تهیه کرد . نوع خوراکی این ماده نیز در داروخانه ها موجود می باشد که با دستور پزشک متخصص قابل تهیه است . اما برای خرید کربن فعال کلیک کنید و آن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بخرید.

به طور کلی میتوان گفت که کربن اکتیو های موجود در بازار دارای انواع ایرانی و خارجی هستند که قیمت هر کدام بستگی  به شکل ظاهری و کشور تولید کننده آن دارد . مهم ترین ویژگی که قیمت کربن فعال را تعیین می کند ، درجه کیفیتی آن است .

اولین نکته جهت خرید کربن اکتیو مرغوب توجه به آنالیز آن است . با توجه به داده های آنالیز شده در مورد هر نوع کربن فعال می توان انتخاب را بدرستی انجام داد.

اگر در مورد قیمت کربن اکتیو در وب جستجو کرده باشید حتما متوجه اختلاف قیمت ها شده اید. اما علت این اختلاف قیمتها چیست ؟

عامل اصلی در قیمت کربن اکتیو ، کیفیت تولید آن است که در عمل کارایی خود را نشان میدهد و البته تا حدودی از روی ظاهر نیز میتوان به کیفیت ساخت آن پی برد.

زغال  فعال با کیفیت نباید شکسته یا خرد شده باشد ، هر چقدر زغال فعال یکدست و یک سایز باشد دارای درجه مرغوبیت بیشتری است .

زغال فعال خوب دارای رنگ نوک مدادی بوده و از لحاظ رنگی نیز هر چه یک دست تر باشد و رنگ پریدگی نداشته باشد با کیفیت تر است.

زغال فعال با کیفیت نباید بوی خاصی بدهد و جز بوی طبیعی زغال بوی دیگری از آن استشمام نشود ، هر چه زغال بی بو تر باشد بهتر و با کیفیت تر است.

راجع به کارآفرینی با سرمایه کم چه می دانید؟

کربن اکتیو را در ایران از کجا بخریم ؟

برای تهیه کربن اکتیو در داخل کشور باید از طریق سایت های شرکت های تولید کننده یا وارد کننده این ماده اقدام به خرید کنیم. که البته به علت تعداد کم کارخانه های تولید کننده داخلی ، این شرکت ها توانایی رفع صد در صد نیاز های داخلی را ندارند بنابراین از شرکت های وارد کننده باید تامین نیاز شود که آن نیز مشکلات خاص خود را دارد از قبیل گرانی ارز و مشکلات تحریم ، گران تمام شدن قیمت نهایی محصول ، تاخیر در زمان تحویل ماده و گاهی به علت گرانی وارد کردن کربن اکتیو کم کیفیت که تمام این موارد باعث مشکل آفرینی برای مصرف کننده می شود .

بیشتر بخوانید: خط تولید زغال فشرده

بنابراین میتوان نتیجه گیری کرد که کشور مان ایران دارای پتانسیل تولید کربن اکتیو می باشد که میتوان با اطلاع رسانی درست در مورد بازار تقاضا و فروش این ماده و موارد کاربردی آن علاقه مندان به تولید کربن اکتیو را جذب کرد تا علاوه بر رفع نیاز های داخلی بتوان بر روی صادرات آن نیز تمرکز کرد.

ایران به دلیل داشتن منابع غنی از مواد اولیه مورد استفاده تولید کربن اکتیو و هم چنین دانش آموختگان کاملا مسلط به دانش و علم این رشته با اندکی همت و حمایت میتواند به درجات عالی در این مورد نیز دست یابد.

شرکت ابرزغال ایرانیان تولید کننده ماشین آلات صنعتی و دستگاه های زغال فشرده و انواع زغال فعال و فیلترهای کندل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ها با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *