ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

زغال فشرده در اردبیل

سرفصل های زغال فشرده در اردبیل

زغال فشرده در اردبیل با بالا ترین کیفیت را از ما بخواهید. استان اردبیل در شمال غرب ایران واقع شده است و از مناطق کوهستانی ایران به شمار می‌آید. اردبیل به دلیل موقعیت جغرافیایی خود از طبیعت و آب و هوای بسیار دلچسبی برخوردار است. همچنین، جوانان این دیار فعال، سخت‌کوش و علاقه‌مند به تولید هستند.

تولید زغال فشرده در اردبیل بیش از ده سال است که انجام می‌شود. باشگاه زغال اردبیل در این شهر واقع شده و توانسته به واسطه تولید زغال فشرده با کیفیت فوق‌العاده، نام زغال اردبیل را بر سر زبان‌ها بیاورد. شرکت ابر زغال ایرانیان در اکثر شهرهای ایران توانسته خط تولید راه‌اندازی کند و با بسیاری از هموطنان عزیزمان افتخار همکاری داشته باشد.

زغال فشرده در اردبیل برای اولین بار در این شهر تولید و پخش شد و در واقع این شهر به عنوان مرجع تولید زغال فشرده و در واقع این شهر مهد زغال ایران محسوب میشود.

بیشتر بدانید: کربن اکتیو از کجا بخریم

زغال فشرده اردبیل

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اردبیل

شهر اردبیل، مرکز استان اردبیل در شمال غرب ایران واقع شده است و از مناطق کوهستانی و طبیعت زیبایی بهره می‌برد. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در کوهستان‌ها و نزدیکی به مناطق علیا و دریاچه ارومیه، دارای ظرفیت‌های مناسبی برای تولید زغال فشرده است. برخی از ویژگی‌ها و ظرفیت‌های مرتبط با تولید زغال در اردبیل عبارتند از:

  1. منابع چوبی: مناطق کوهستانی و جنگل‌دار اطراف اردبیل دارای منابع چوبی غنی هستند که می‌توان از آنها برای تولید زغال فشرده استفاده کرد.
  2. آب و هوای مناسب: آب و هوای اردبیل به عنوان یک منطقه کوهستانی و معتدل در تولید زغال فشرده مناسب است. در شرایط آب و هوایی مناسب‌تر، تولید و خشک کردن زغال موثرتر و با کیفیت‌تر است.
  3. توان تولید محصولات کشاورزی: برخی از محصولات کشاورزی مانند برنج و برنج‌پوسته‌ای نیز در اردبیل تولید می‌شود و پوسته این محصولات معمولاً به عنوان مواد خام برای تولید زغال فشرده استفاده می‌شود.
  4. زیرساخت‌های حمل و نقل: اردبیل به عنوان یک شهر مهم در منطقه دارای زیرساخت‌های حمل و نقل مناسب به ویژه جاده‌ها و راه‌آهن‌های متصل به دیگر مناطق ایران می‌باشد که این امکان را فراهم می‌کند که زغال تولید شده به سایر مناطق ارسال شود.
  5. مهارت کارگران: اردبیل دارای جوانان ماهر و فعال در زمینه تولید زغال فشرده است که تجربه و مهارت‌های لازم را دارند.

زغال فشرده اردبیل

از این رو، اردبیل می‌تواند به عنوان یک مرکز تولید زغال فشرده با کیفیت بالا در ایران شناخته شود و توانمندی‌های خوبی برای تأمین نیازهای بازار مصرف داشته باشد. این صنعت می‌تواند به اشتغال‌زایی در منطقه و ارتقاء اقتصادی شهر اردبیل کمک کند.

شرکت ابر زغال ایرانیان در اردبیل سالهاست که با سابقه درخشان خود در این راه توانسته گام های بزرگی بردارد و  به تمام شعار های خود جامه عمل بپوشاند . خط تولید های راه اندازی شده توسط ابر زغال از گارانتی تعویض قطعه معیوب و یک ماه آموزش رایگان با اقامت رایگان برخوردار هستند . از سراسر ایران هم که باشید قبل از  عقد قرار داد میتوانید از محیط  کارگاه بازدید نمایید و از نزدیک با دستگاه ها و چگونگی کار کردن با آنها آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به راه اندازی خط تولید زغال فشرده کلیک کنید و بخوانید.

تامین مواد اولیه زغال تولید شده در اردبیل

زغال فشرده اردبیل

 

مواد اولیه مصرفی  شرکت ابر زغال از بهترین نوع بازار تهیه می شود  از آنجاییکه که کیفیت محصول جزو اولویت های تیم ابر زغال است نه تنها در اردبیل بلکه در هر کجای این مرز و بوم باشید مواد اولیه شما بصورت کاملا رایگان از مرغوبترین نوع موجود در بازار تهیه و تامین میگردد. پس در نتیجه از بابت تهیه مواد اولیه و متریال مورد نیاز نیز جای نگرانی باقی نمی ماند.

برای اطلاع از خط تولید زغال حبه ای کلیک کنید و بخوانید.

خرید زغال فشرده تولید شده در اردبیل

تا به اینجای کار با لطف خداوند و همت نیروهای فعال ابرزغال ، زغال تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و توانسته در بازار عرضه  مشتریان خود را راضی نگه دارد . تقاضای این محصول به صورت هفتگی و ماهانه و انبوه میباشد. به همین دلیل از خدمات دیگر مجموعه ابر زغال خریدار تضمینی زغال تولیدی شما با قیمتی مناسب میباشد. این خدمت شرکت یکی از بزرگترین دغدغه های هر تولیدکننده یعنی پیدا کردن بازار فروش را به طور کامل حل میکند.

آموزش رایگان کار با دستگاه ها در اردبیل

برای تولید محصول با کیفیت بعد از تهیه مواد اولیه مرغوب باید طرز صحیح کار کردن با دستگاه ها را بیاموزید . ابرزغال این مسئله را به راحتی حل کرده است و با یک ماه آموزش و اقامت رایگان شما را از نزدیک با دستگاه های خط تولید و  تمام فوت و فن های تولید زغال آشنا میکند . یادگیری یکی از لازمه های اصلی هر کسب و کاری مخصوصا پیش از شروع و راه اندازی میباشد

آموزش تولید زغال فشرده در اردبیل

ابر زغال با افتخار اولین و برترین سازنده ماشین های تولید زغال فشرده در اردبیل است. ما با مشاوره رایگان و تخصصی به شما این آگاهی را به شما می دهیم که شرایط یک تولید کننده موفق را دارید یا خیر. ما افتخار می کنیم که صادقانه تجربیات خود را در اختیار هموطنان مان قرار می دهیم تا در این شرایط اقتصادی دنیا بهترین گام را در جهت رشد خود و کسب و کارتان بردارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد احداث کارگاه و تولیدی زغال در شهر اردبیل با کارشناسان ما تماس بگیرید

045-33262748 / 09124235401

 

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای 0

2 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز روز بخیر،شرکت ابرزغال علاوه بر راه اندازی خطوط تولید زغال و کربن اکتیو بیش از 10 سال هست که افتخار تولید زغال فشرده رو داره،انتخاب خط تولید وابسته به شرایط شما از نظر جغرافیایی،شخصی و اقتصادی هست،اما به طور کلی ما به شما راه اندازی خط تولید زغال فشرده رو پیشنهاد میکنیم.جهت دریافت مشاوره در این زمینه میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. میخوام یک کسب و کار راجع به زغال و این چیزا راه بندازم، کارگاه زغال چینی بهتره یا حبه ای و قلیان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *