ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

طرح توجیهی زغال فشرده

طرح توجیهی زغال فشرده

سرفصل های طرح توجیهی زغال فشرده

طرح توجیهی زغال فشرده دربرگیرنده اطلاعاتی جامع در خصوص این کسب و کار می‌باشد که میتواند به تصمیم‌گیری‌های بهتر در این صنعت کمک شایانی کنیم.‌ در واقع با کمک طرح توجیهی میتوانید با انجام برخی محاسبات و مطالعات، بسنجید که چنین ایده‌ای باتوجه به شرایط موجود چطور است؟

از جمله مهمترین مبحث در طرح توجیهی زغال فشرده میتوان به هزینه‌های راه‌اندازی و تولید آن اشاره کرد.‌ عوامل مختلفی چون میزان تولید، موقعیت مکانی، تجهیزات و منابع اولیه تولید می‌توانند در برآورد قیمتی این حرفه تاثیرگذار باشند.

طرح توجیهی زغال فشرده

طرح توجیهی زغال چينی

این نوع زغال به عنوان پرطرفدارترین نوع در میان صنایع مختلف، بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. از جمله مواد اولیه‌ی آن میتوان به خاک اره، پوست گردو، خاک زغال و چند افزودنی دیگر اشاره کرد که هر کدام درصدهای معین و مبالغ نسبتا مشخصی برای تهیه دارند. طی فرایند تولید، اسیاب، میکس و قالب‌بندی شده و با حرارتی مشخص، پرس میگردند. اشکال مختلف تولید شده در کوره‌های صنعتی یا سنتی به زغال تبدیل خواهند شد.

طرح توجیهی زغال فشرده 1403

در طرح توجیهی تولید زغال چینی شما اطلاعات فراوانی را در حوزه برآوردها و نحوه‌ی تولید، بازاریابی و فروش و حتی تخمین میزان سود و درامد، کسب خواهید کرد که مطمئنا پیش از راه‌اندازی به شما کمک فراوانی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خط تولید زغال فشرده کلیک کنید و بخوانید.

زغال چینی که در واقع نام دیگر زغال فشرده است.

طرح توجیهی زغال فشرده با توجه به هزینه های تولید ماهانه

تولید ماهانه 13 تن و ظرفیت تولید روزانه 500 کیلوگرم می باشد.

با توجه به این ظرفیت تولید

هزینه حمل و نقل: 40/000/000

حقوق پرسنل: 24/000/000 (3 نفر و هر نفر8 میلیون تومان)

برق و گاز: 5/000/000

استهلاک قطعات: 10/000/000

اجاره کارگاه: 20/000/000

هزینه مواد اولیه: 175/000/000

جمع کل هزینه های تولید ماهانه: 274/000/000 تومان

محاسبه سود ماهانه طرح توجیهی زغال فشرده

قیمت خرید هر یک کیلو زغال: 25/000 تومان

درآمد کل فروش 13 تن زغال تولید شده ماهانه:

13000کیلوگرمx 25/000= 325/000/000 تومان

سود خالص ماهانه پس از کسر هزینه های تولید:

325/000/000-274/000/000=51/000/000

51 میلیون تومان درآمد ماهانه و سود خالص برای شما کارآفرین از تولید این محصول است.

تخمین دقیق هزینه‌ها نیازمند یک طرح توجیهی حرفه‌ای است که در بالا به صورت کامل برایتان شرح دادیم.

به این نکته توجه کنید که:

1- که تمام محاسبات بالا با احتساب 26 روز کاری اعمال شده است.

2- تمامی مبالغ بر حسب تومان می باشد.

طرح توجیهی زغال فشرده

طرح توجيهی تولید زغال فشرده از ضایعات چوب

بهره‌گیری از ضایعات چوبی در جهت پیشگیری از به هدر رفتن آنها و همچنین ایجاد ارزش افزوده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله روشهای رایج فرآوری ضایعات چوب، میتوان به ایجاد خط تولید ذغال اشاره کرد. این ضایعات چوبی را میتوان از بسیاری کارگاه‌های چوب و کارخانجات تولیدکننده لوازم و اثاثیه خانگی تهیه کرد که معمولا دورریزهای قابل توجهی دارند. استفاده از آنها در تولید ذغال باتوجه به کاربردهای متفاوت آن، از جمله بهترین راههای بهره‌گیری از این مواد دور ریز خواهد بود.

بیشتر بدانید: درآمد تولید زغال

طرح توجیهی زغال فشرده از ضایعات چوب با توجه به دو روش تولیدی سنتی و مکانیزه، متفاوت برآورد میگردد.

در تولید سنتی به دلیل عدم نیاز به دستگاه و تجهیزات خاص، معمولا هزینه‌های کمتری متحمل خواهید شد اما در ازای آن نیز متعاقبا درآمد نیز پایین‌تر است. اما برای تولید به روش مکانیزه علاوه بر تجهیزات، به مواد اولیه متفاوت‌تری نیز احتیاج خواهید داشت که میتوانید با توجه به نتیجه‌ی کار که شکلی جذاب‌تر و کاراتر دارد، درآمد افزونتری نیز کسب نمایید.

در طرح توجیهی تولید زغال به این موضوع دقت کنید که این کار از مواد اولیه ضایعات درست می شود و این موضوع اولین دلیل برای انجام این شغل است.

موضوع دوم در دسترس بودن مواد اولیه است که شما دغدغه ی تهیه مواد اولیه را ندارید و شرکت ابرزغال همه مواد اولیه مورد نیاز را با کم ترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد.

موضوع سوم که دلیلی موجه و قانع کننده برای طرح توجیهی زغال چینی است اینکه ما محصول شما را نیز به قیمت روز خریداری می کنیم. این موضوع یعنی شما از بابت بازاریابی و فروش محصول دغدغه ای نخواهی داشت.

خدمات پس از فروش ما 15 ساله است و این به معنای تضمین کیفیت دستگاه های شرکت ابرزغال می باشد.

علاوه بر همه این موارد آموزش، بازدید از کارگاه ها و راه اندازی دستگاه ها رایگان است و نیاز به هیچگونه هزینه ای در این زمینه نمی باشد.

پشتیبانی ما مادام همراه شماست تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.

طرح توجیهی زغال کبابی

باتوجه به تقاضای بسیار بالایی که بازار داخلی و خارجی در خصوص زغال کبابی دارند، طرح توجیهی زغال کبابی یا همان زغال فشرده است که در بالا برایتان شرح دادیم.

مزایای طرح توجیهی تولید زغال فشرده

با داشتن اطلاعات کافی می توان بهتر تصمیم گیری کرد.

سود خالص ماهانه 51 تا 60 میلیون تومان برای شخص کارآفرین می باشد که بر اساس نحوه مدیریت هزینه ها و مقدار تولید متفاوت است.

سرمایه اولیه بسته به انتخاب نوع دستگاه اندکی متفاوت است اما در کل از مبلغ 180 میلیون تومان شروع می شود.

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 3.4 / 5. تعداد رای 60

57 پاسخ

  1. سلام. با این گرونی ها الان حقوق 8 م نیست
    کارگر ماهر و یا نیمه ماهر لازم هست
    ما دستگاه گرفتیم و نصب کردیم
    اما هنوز راه اندازی نشده
    در مناطق گرم که نمیشه کار کرد

    1. سلام و وقت بخیر دوست عزیز،مابقی هزینه ها در طرح توجیهی به صورت حداکثری در نظر گرفته شدن و از نظر نتیجه،نتیجه ی سودآوری حتی با افزایش حقوق پرسنل تغییری نمیکنه.شرکت ابرزغال براتون آرزوی موفقیت میکنه.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،مابقی هزینه ها در طرح توجیهی به صورت حداکثری در نظر گرفته شدن و از نظر نتیجه،نتیجه ی سودآوری حتی با افزایش حقوق پرسنل تغییری نمیکنه.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      1. سلام آقایان وقتتون بخیر
        من یه کارگاه تولید زغال دارم اگه بخوام کنارش زغال فشرده هم راه بندازم به همون دستگاه ها شامل خرد کن و پرس و اینا لازم دارم هزینش چقدر میشه

        1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،به علت نوسانات قیمتی جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ابرزغال بهره مند بشید.

  2. سلام خسته نباشید برادران ابرزغال آقای براتزاده هستم توشرکت قوطی سازی کارمی کنم چقدرسرمایه لازم کارگاه راه بیندازم

    1. سلام آقای براتزاده روزتون بخیر،به علت نوسانات قیمتی جهت اطلاع از قیمت خطوط تولید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ابرزغال بهره مند بشید.

      1. سلام دوستان دررابطه با دستگاه های قبلی زغال فشرده اولاگردغبار آدمو میکشه، اما برعکس دستگاه تمام اتومات ابرغال که خریدم عالیه با همه دستگاه ها فرق داره و از شر گرد و غبار راحت شدم

        1. سلام دوست عزیز وقت بخیر،ممنون از شما که تجربیات شخصی خودتون رو در اختیار مشتریان ما قرار میدید.شرکت ابرزغال برای شما آرزوی موفقیت میکنه.

      1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،از طریق شماره تماس های شرکت ابرزغال با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید،تا هم از مشاوره رایگان بهره مند بشید و هم کارشناسان ما راهنماییتون کنن.

      2. من از همین سایت خریدم . باهاشون تماس بگیر سفارش بده. شرکت شون منصف هست. کامل بهم آموزش هم دادن

        1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،ممنون از نظرات دلگرم کنندتون،شرکت ابرزغال برای شما آرزوی موفقیت داره.

  3. سلام بنده گیلان زندگی میکنم وکا رم چوبفروشی هست وتولزد خاک اره ووپوشال وتنه درخت براز عزیزان نیاز مند درخدمتتون هستم

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،شرکت ابرزغال یکی از خدماتی که برای مشتریانش داره خرید محصول تولیدیشون هست که به منظور حمایت از تولیدکننده اینکار رو تا زمانی که تولیدکننده مایل باشه انجام میده.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با مشاوران ما تماس بگیرید.

  4. من از این کار سر رشته زیادی ندارم . اما هم افراد موفق دیدم هم ناموفق دلیلش قطعا میتونه به نحوه مدیریت هر شخص و درست کار کردن برگرده.

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر،قطعا همینطور هست و طبیعتا افراد با داشتن تداوم و مدیریت در هر زمینه ای موفق میشن و نتیجه مطلوبی دریافت میکنند.

  5. سلام میشه ازتفالیه نی شکر به جای زایعات چوب استفاده کرد

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،در فرایند تولید میتونید درصدی از تفاله نیشکر استفاده کنید.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  6. مهمه که روحیه این کار رو داشته باشی و از جای معتبر دستگاه بخرید. آموزش درست و کامل هم نقش مهمی داره

    1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،شرکت ابرزغال یک ماه آموزش رایگان همراه با اقامت رایگان داره که طی این یک ماه مشتریان نحوه تولید زغال مرغوب و با کیفیت رو آموزش میبینن و قطعا استمرار نقش مهمی در موفقیت یک تولید کننده داره.

  7. چقدر باید زمان بذاریم تا درآمد ثابت در ماه داشته باشیم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،با توجه به اینکه شرکت ابرزغال به منظور حمایت از مشتریان خودش محصولات تولیدیشون رو ازشون خریداری میکنه،شما از زمان شروع تولیدتون به درآمدزایی میرسید.جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات با مشاوران ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز،افراد با توجه به شرایطی که دارن اعم از شرایط جغرافیایی،مالی و حتی شخصیشون در رابطه با راه اندازی خطوط تولید تصمیم گیری میکنن،اما شرکت ابرزغال علاوه بر راه اندازی خطوط تولید بیش از 10سال هست که تولیدکننده زغال فشرده اس.برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  8. درود به همگی
    دوستان توجه داشته باشید اگر اهل تولید نیستید برای شما کار سختی هست این شغل. میتونید ذغال تولیدی رو بخرید و بعد از بسته بندی خوب یا برش زدن بفروشید . سودش عالیه .
    علی یارتون.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،نحوه کار با خطوط تمام اتوماتیک ما خیلی پیچیده نیست و شما توسط مهندسین ما آموزش میبینید و بعد وارد بازار کار میشید.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز ممنون از نظرات دلگرم کنندتون،شرکت ابرزغال برای شما آرزوی موفقیت داره.

  9. این که میگن کار نیست بهانه است، چون کافیه آدم بخواد کار کنه

    1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر قطعا هرکاری مستلزم صبر و تداوم هست و با وجود این دو عامل بعد از شروع کار،طبیعتا افراد در زمینه کاری رشد چشمگیری میکنن.

  10. من یکی از مشتری هاتون هستم. خواستم تشکر کنم از آقای بهار

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،شرکت ابرزغال افتخار میکنه که همراهانی مثل شما داره و از شما بابت نظرات دلگرم کننده و لطف بی پایانتون ممنونیم.

        1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،شرکت ابرزغال واقع در استان اردبیل هست.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    2. سلام
      شرکت تضمینی تا کی وچه مقدار تناژ خریداری میکنه از هرشخص ایا محدود هست یا تناژازاد

      1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،شرکت از مشتریانش تا زمانی که تمایل داشته باشن و به میزانی که مایل به فروش باشن محصولشون رو خریداری میکنه.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر،شرکت ابرزغال براتون شرایطی فراهم کرده که شما بتونید کارگاه خودتون رو راه اندازی کنید و تو حداقل ترین زمان ممکن به سودآوری برسید،جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با مشاوران ما تماس بگیرید.

  11. من خط تولید در چناران راه اندازی کردم. مدیریت کردم و درآمد حدود ماهی ۸۰ هم داشت. البته من همه تجهیزات درجه یک با ظرفیت بالا رو ازتون تهیه کردم

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،ممنون از نظرات ارزشمندتون که از ما دریغ نمیکنید.شرکت ابرزغال براتون آرزوی موفقیت روزافزون داره.

  12. با عرض سلام از راهنمایی شما
    خودم تولید کننده هستم با سه کوره صنعتی زغال فشرده تمام اتومات .
    الان دنبال مواد اولیه هستم اگه میتونید برام فراهم کنید البته خاک اره کاملا صنوبر تا با هم کار کنیم ممنون از راهنمایی شما ادرس استهبان

  13. سلام راه اندازی این کارها کلی سرمایه میخواد که ما تو خواب هم نمیبینیم

    1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،طبیعتا برای شروع هرکاری نیاز به سرمایه اولیه هست که راه اندازی خط تولید زغال فشرده با توجه به مزایایی که داره،سرمایه ی مورد نیازش معقول تر هست.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات میتونید با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند بشید.

      1. سلام.من تولید کننده ذغال فشرده تو مازندران هستم.ذغال با کیفیت با روشن ماندن در تایم بالا.روزانه ۶۰ کارتن تولید میکنم.اما متاسفانه در بازار فروش دچار مشکل هستم.اگر میتونید کمک کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کامل و رایگان کافیه شماره تلفن خود را وارد کنید