ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده
کوره تولید زغال

کوره صنعتی زغال

کوره صنعتی زغال، یک تجهیز صنعتی است که برای فرآیندهای حرارتی و پخت زغال در مقیاس صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها اغلب دارای شکل مکعبی یا مستطیلی هستند و می‌توانند اندازه‌ها و ابعاد مختلفی داشته باشند. جهت ساخت کوره‌های صنعتی، از جنس‌ و مواد مقاوم به حرارت و فشار با بهترین ورقهای فولادی ضد زنگ استفاده می‌شود.

این ورق های فولادی باید توانایی مقاومت در برابر دما و فشارهای بالا را داشته باشند. علاوه بر این، کوره‌های صنعتی در ابرزغال به سفارش شما مشتری عزیز سفارشی سازی می شوند و در ابعاد و تن های متنوع قابل تولید است. برای خرید کوره های صنعتی و استعلام قیمت و استفاده از مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

کوره‌های صنعتی کاربردهای مختلفی دارند، از جمله پخت مواد معدنی، ذوب فلزات، تصفیه و پخت مواد گونگون صنعتی، تولید زغال، پخت بریکت‌ها و موارد دیگر. حرارت در این کوره‌ها به شکل یکدست  توزیع می شود و دما با دقت کنترل می‌شود تا دما و شرایط مورد نیاز برای هر فرآیند پخت استاندارد باشد.

کوره تولید زغال

سرمایه

به دلیل نوسان قیمت آهن آلات و فولاد لطفا برای استعلام قیمت کوره صنعتی زغال با ما در تماس باشید.
1

فضا

برای قراردادن دستگاه کوره زغال و شروع فرآیند تولید زغال شما به یک فضایی با حداقل متراژ 150 متر با ارتفاع 4 متر نیاز خواهید داشت.
2

گاز

در فرایند پخت زغال از گاز استفاده میشود بنابر این کارگاه شما باید دارای گاز شهری باشد. در صورت نبود گاز شهری میتوان از گازوئیل هم استفاده کرد.
4

نیروی کار

شما برای تولید زغال فشرده با استفاده از این خط تولید در هر شیفت به 3 نفر نیروی کار نیاز خواهید داشت.
5

خرید کوره های صنعتی زغال

کوره صنعتی زغال ابرزغال ایرانیان

خرید کوره زغال بدون دود

اگر شما نیاز به کوره‌ صنعتی زغال با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص دارید یا می‌خواهید که بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما کمک کنیم.

مزایای کوره صنعتی زغال

یکی از مسائل مهم در کوره‌های صنعتی، توزیع یکنواخت حرارت در سرتاسر کوره است. این امر حیاتی است تا محصولات به صورت یکنواخت تاثیر حرارت را دریافت کنند و در نتیجه کیفیت تولید بهبود یابد. همچنین، گازها و دود تولید شده در کوره صنعتی به وسیله سیستم‌های فیلترینگ کنترل و تصفیه می‌شوند تا از آلاینده‌ها و ذرات معلق جلوگیری شود و کوره به‌طور پاک عمل میکند.

کوره‌های صنعتی نقش اساسی در صنایع مختلف دارند و به کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی کمک می‌کنند تا فرآیند پخت را بهبود بخشد و محصولات با کیفیت تری تولید کنید. از این رو، طراحی و عملکرد بهینه کوره‌های صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

  • افزایش بازدهی کوره
  • کاهش زمان پخت بریکت
  • تولید بریکت با افت وزن کمتر
  • در نتیجه سوددهی بیشتر
  • ضمانت کیفیت کوره صنعتی ابرزغال

کوره زغال صنعتی

ابعاد کوره صنعتی زغال

ظرفیت های کوره های صنعتی از  یک تن شروع می شود و تا ابعاد خیلی بزرگتر با ظرفیت 2تن ، 3 تن و 4 تن و تمامی ابعاد به سفارش شما ساخته می شود. انواع کوره صنعتی در خط تولید زغال فشرده، شامل کوره صنعتی چند منظوره و کوره صنعتی تک منظوره وجود دارد.

اغلب مشتریان و کارآفرینان به دنبال کوره های بزرگتر بالای 2 تن هستند زیرا از لحاظ اقتصادی خرید کوره ها با ابعاد بزرگتر به صرفه تر و بهینه تر می باشد. کارکرد کوره های صنعتی ما به صورت خودکار است و ترمودینامیکی محسوب می شود به همین دلیل میزان بهره وری و تولید بالاتر است.

صنعت زغال سازی به طور چشمگیری در حال افزایش در سطح خاورمیانه می باشد سوای مواد اولیه ارزان و در دسترس بودن آن به دلیل استفاده فراوان زغال فشرده در این منطقه سود فراوانی به همراه دارد.

نقش و اهمیت کوره در خط تولید زغال فشرده

سرمایه گذاری در این حرفه می تواند در آینده ای نه چندان دور شما را به نتیجه و سود دلخواه برساند. بدیهی است که در این حرفه جهت تولید زغال دستگاه ها و تجهیزاتی در کار هستند که در کیفیت محصول نهایی تأثیر بسزایی دارند. یکی از انواع تجهیزات دخیل در تولید زغال این مسئله را روشن کنیم که کوره زغال صنعتی در صنعت زغال سازی چه جایگاهی دارد و اهمیت آن در خط تولید زغال چیست؟  

همان طور که می دانید برای تولید زغال در مراحل اولیه خاک اره را که اصلی ترین مواد اولیه برای تولید زغال می باشد با مواد دیگر ترکیب می کنند و سپس بعد از تولید بریکت یا همان زغال خام باید آن را به زغال قابل مصرف تبدیل نمایند که این کار را کوره انجام میدهد.

کوره-صنعتی-زغال-فشرده

بیشتر بدانید: کوره کربورایزینگ

کوره صنعتی خود چند زیر مجموعه دارد که در این بخش به بحث درباره انواع آن ها می پردازیم.

کوره صنعتی زغال کومپیند

کوره کومپیند نوع دیگری از کوره های صنعتی می باشد که قادر به تولید هر دو زغال کبابی و قلیانی است . قیمت این کوره نیز به شرکت تولیدکننده و درجه کیفیت آن بستگی دارد .

در بحث انواع کوره برای تولید زغال فشرده می توان به کوره زغال کومپیند اشاره کرد. از مزیت کارایی این دستگاه می توان به این موارد اشاره نمود که ۱۰۰ درصد بدون دود می باشد.

درباره کارایی این دستگاه می توان این گونه به شما اطمینان خاطر داد که درصد بالایی از زغال هایی که در این دستگاه تولید می شوند سالم می باشند و مواردی از قبیل شکستگی ندارند.

کارایی و بازدهی این دستگاه نسبت به مصرف آن بسیار بالا می باشد و هم چنین مصرف انرژی آن کم می باشد.

کوره صنعتی زغال پلاس جی

کوره جی پلاس نوع دیگر از کوره های صنعتی می باشد که به نسبت دو مدل دیگر پیشرفته تر است و ویژگی های مثبت بیشتری دارد مانند صرفه جویی در مصرف انرژی که به میزان چشم گیری سبب کاهش هزینه ها می گردد. قیمت این نوع کوره نیز وابسته به قیمت تمام شده ساخت آن برای شرکت ابرزغال دارد.

گزیده ای از ویژگی های این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  • این دستگاه تنها کوره ای می باشد کف و حفاظ حرارتی ندارد
  • طراحی و ساخت با استفاده از علوم متالوژی
  • دستگاه مجهز به سیستم کنترل فشار
  • تولید حرارت یکنواخت در این دستگاه
  • با این کوره میزان سالم بودن زغال ها را به طور کامل تضمین میکنیم

کوره زغال صنعتی جداره ای یا کوره زغال کبابی

این کوره صنعتی جهت تولید زغال های کبابی به کار می رود در واقع این کوره تولید زغال کبابی است. از ویژگی های بارز این دستگاه می توان به این مورد اشاره نمود:

  • این دستگاه می تواند از انواع چوب زغال های متنوعی را تولید کند
  • یعنی در این زمینه محدودیتی ندارد
  • در کوره زغال کبابی ۱۰۰ درصد این زغال های حاصل سالم می باشند
  • دارای امکان کنترل گازگیری و کنترل فشار

کوره زغال مرکبات

کوره زغال مرکبات وسیله‌ای است که برای تبدیل پوسته‌های مرکبات به زغال مرکبات بکار می‌رود. این کوره‌ها به منظور تولید زغال مرکبات برای قهوه‌خانه‌ها، رستوران‌ها یا مصرف خانگی استفاده می‌شوند. ویژگی‌های کوره زغال مرکبات به شرح زیر است:

  1. ساختار حرفه ای: کوره‌های زغال مرکبات دارای ساختار قدرتمند هستند و از فولاد و یا فلزات مقاوم به حرارت تهیه می‌شوند و از جنس‌ فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند.

  2. سهولت در عملکرد: کوره‌های زغال مرکبات به راحتی قابل استفاده هستند. فقط کافیست پوسته‌های مرکبات خشک شده را درون کوره قرار دهید و فرآیند تبدیل آنها به زغال آغاز شود.

  3. استفاده از حرارت: فرآیند تبدیل پوسته‌ها به زغال مرکبات با استفاده از حرارت انجام می‌شود. این حرارت بدون حضور اکسیژن صورت می‌گیرد تا پوسته‌ها به زغال تبدیل شوند.

  4. خنک‌کنندگی آسان: پس از اتمام فرآیند حرارتی، زغال مرکبات از کوره خارج شده و می‌تواند به راحتی خنک شود و برای بسته‌بندی آماده گردد.

  5. کاربردهای متعدد: در قهوه‌خانه‌ها برای تهیه نسکافه یا در رستوران‌ها برای آماده‌سازی غذاها.

  6. استفاده از مواد دور ریز : تولید زغال مرکبات از پوسته‌های مرکبات و مواد دورریز به شمار می‌رود و به راحتی در دسترس می باشد.

کوره صنعتی زغال لیمو

کوره صنعتی زغال لیمو، یک تجهیزات مخصوص برای تبدیل چوب های مرکبات، به ویژه لیمو، به زغال مرکبات است. این دستگاه باعث تولید زغال لیمو با ویژگی‌های خاصی می‌شود که برای مصارف مختلف، به ویژه در قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌ها، استفاده می‌شود.

کوره زغال لیمو

کوره صنعتی زغال لیمو با تنظیم درجه حرارت و قابلیت تنظیم زمان پخت چوب های لیمو امکان تولید زغال لیمو درجه یک را برایتان فراهم میکند. 

تضمین کیفیت کوره صنعتی زغال لیمو که ابرزغال می سازد یعنی موفقیت شما در تولید و فروش محصول باکیفیت زغال لیمو.

نحوه عملکرد کوره های صنعتی

در این روش بعد از قرار گرفتن زغال خام در داخل کوره باحرارتی که از طریق جریان برق به کوره وارد می شود،کوره گرم میشود از طریق کنترل میتوانیم میزان حرارت کوره را تنظیم کنیم در مدل کوره های صنعتی زمانی که کوره توسط جریان برق داغ شد زغال پخته می شود. ابعاد و ظرفیت کوره های صنعتی باهم تفاوت دارد

مزایای کوره های صنعتی

1)می توان درجه کوره را کنترل کرد.

2)زمان روشن شدن کوره و خاموش شدن دستگاه را تنظیم کرد.

3)نیازی به اپراتور و بررسی ندارد.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کوره صنعتی

 

قیمت کوره زغال صنعتی

برای استعلام قیمت کوره زغال صنعتی با ما در تماس باشید. کوره های تولیدی که توسط شرکت ابرزغال ساخته می شوند بنا به ابعاد و ظرفیت کوره و ویژگی ها و کارایی کوره ها، دارای قیمت های متفاوت می باشد و با سطح کارایی و مزیت های کوره قیمت آن نیز فرق میکند.

قیمت کوره زغال یک تنی

عوامل ریز و درشت بسیاری بر قیمت کوره صنعتی تاثیر گذار است . کوره های سنتی به نسبت کوره صنعتی دارای قیمت کمتری هستند و البته در مقایسه با کوره صنعتی زحمت زیادی می طلبند بنابراین می توان از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کوره صنعتی به راحتی انجام  کار ، کاهش تولید آلودگی محیط زیست و میزان بهره وری بالای آن اشاره کرد .

کوره صنعتی زغال کبابی

از دیگر  عوامل تاثیر گذار می توان به زمان پخت کوره ها اشاره کرد هر چه سرعت پخت بالاتر میزان قیمت هم بالاتر است.

البته تاثیرات عدم ثبات اقتصادی و نوسانات قیمت را نمیتوان نادیده گرفت به همین دلیل برخی از قطعات استفاده شده در چرخه تولید کوره به شدت تحت تاثیر افزایش و کاهش قیمت ارز قرار می گیرند و باعث ثبات قیمت کوره یا افزایش آن میشوند.

ویژگی های کوره های زغال صنعتی با هم دیگر تفاوت دارد ، این تفاوت به طور مستقیم بر روی قیمت کوره تاثیر دارد . کوره ای که قابلیت پخت هر دو نوع زغال کبابی و قلیانی  را داشته باشد گران تر از کوره تک منظوره است.

خرید کوره صنعتی تک منظوره

برای مثال کوره تک منظوره که برای پخت زغال کبابی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان با کمک این کوره ، زغال تولید شده با کیفیتی را داشت . هزینه تهیه  این کوره به دلیل شرایط اقتصادی و تحریماتی که وجود دارد با افزایش قیمت  مواد اولیه ای که  جهت ساختن کوره به کار می رود متغیر است و همانطور که پیشتر گفته شد به شرکت سازننده نیز بستگی دارد.

با تمام این تفاسیر و روشن بودن این قضیه که کوره صنعتی گران تر از کوره سنتی است ، به دلیل مزایا و ایمنی و سرعت بالای انجام کاری که این کوره ها دارند و کیفیت نهایی محصولی که تولید می کنند  می توان با صراحت بیان کرد که  بکار گیری کوره صنعتی به صرفه تر است البته کارگاه هایی هستند که با استفاده از کوره سنتی توانسته اند محصول با کیفیت بالا تولید کنند و بازار فروش خوبی داشته باشند در این جا می توان ماهر بودن اپراتور را از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت زغال دانست.

کوره صنعتی زغال دست دوم 

با توجه به موارد ذکر شده این سوال پیش می آید که آیا میتوان کوره صنعتی زغال دست دوم تهیه کرد؟

کوره صنعتی را می توان در ابعاد و انواع مختلف به صورت دست دوم خریداری کرد. کوره نیز مانند هر وسیله دیگری در زمان تحویل گرفتن با عنوان دست دوم باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشکلی از لحاظ فنی و ساختاری پیدا نکرده باشد.

اگر کوره سالم و بی نقص باشد در کارایی آن اشکالی رخ نمی دهد اما اگر به هر دلیلی دچار نقص فنی شده باشد قطعا در زمان تولید و پخت زغال باعث متضرر شدن تولید کننده می شود .

از این رو پیشنهاد ما به شما تا حدالامکان تهیه کوره های صنعتی به صورت فابریک می باشد اما در صورت اطمینان از سالم بودن کوره هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. (در این مورد حتما با افراد کار بلد و وارد مشورت نمایید)

ابر زغال ایرانیان در زمینه تهیه کوره های دست دوم فعالیتی ندارد با توجه به اینکه کوره های تولیدی ابر زغال با کیفیت بالا تولید می شوند و اطمینان از بابت کارآمد بودن آنها اخذ شده است هیچ نوع دستگاه یا کوره ای عودت نخورده است تا با عنوان دست دوم به فروش برسد. ( همین امر باعث آسودگی خیال مشتریان ما تا به امروز بوده است ، همچنین گارانتی تعویض رایگان قطعه از طرف ابر زغال این اطمینان را به شما میدهد تا مطمن خرید کنید)

مجموعه ابر زغال مشتریان خود را لایق بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها ی تولیدی زغال  می داند و با عقد هر قرارداد با استفاده از مواد اولیه فوق العاده و استاندارد  توسط نیروهای کاردان به تولید و ساخت دستگاه ها می پردازد.

در ضمن در رابطه با کوره های دست دوم متاسفانه هستند افرادی که به خاطر سود خود کوره ها را با کمی تعمیر به عنوان کوره نو به مشتریان می فروشند، تیم ابر زغال این حرکت را غیر اخلاقی دانسته و در این مورد هیچکدام از همکاران خود را مورد حمایت قرار نمی دهد 

در این روش مواد لازم، مصالحی از قبیل آجر و کاه و گل نیاز است. این مصالحی که استفاده میشود باید در سایز و اندازه و ابعاد متناسب و استاندارد تولید شده باشد.

کوره زغال قلیان

کوره زغال قلیان یا همان “کوره زغال قلیان” یک نوع کوره خاص است که برای سوزاندن زغال و تولید دودهای ترکیب شده با تنباکو به منظور استفاده در قلیان یا نارگیل (شیشه قلیان) به کار می‌رود. این نوع کوره به ویژه در محیط‌هایی که قلیان کشیدن مرسوم است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوره زغال قلیان به عنوان یک قسمت مهم در تجربه قلیان کشیدن به کار می‌رود و تاثیر مستقیمی بر طعم و بوی قلیان دارد. این کوره‌ها در انواع مختلف در مناطقی که فرهنگ قلیان وجود دارد طرفدار زیادی دارد .

جهت راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با شماره تماس های شرکت ابر زغال ایرانیان  تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

نحوه کار کوره زغال صنعتی

استفاده از کوره زغال صنعتی از لحاظ ایمنی و اقتصادی از کوره‌های قدیمی زغال دار بسیار مفیدتر است. این کوره‌ها از ایمنی بیشتری برخوردارند و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر هستند زیرا با سرعت و توانایی بالاتری زغال را تولید می‌کنند. همچنین، در روش تولید زغال فشرده با استفاده از کوره زغال صنعتی، می‌توانید از انواع خاک اره و ضایعات چوب نیز استفاده کنید که این موضوع، فرآیند تولید را بسیار بهینه‌تر می‌کند.

برای استفاده از کوره صنعتی زغال، کافی است چوب یا بریکت زغال فشرده را در داخل کوره قرار داده و دکمه پنل کنترل را فشار دهید. به این ترتیب، کوره آنها را می‌سوزاند و به زغال تبدیل می‌کند. کوره بقیه کارها را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و شما فقط باید دما را در ساعات مشخص شده تغییر دهید.

یکی از مزایای اصلی کوره صنعتی زغال شرکت ابرزغال، طراحی پیشرفته آن است که حرارت را در همه بخش‌های کوره یکسان نگه می‌دارد. این باعث می‌شود هیچ ماده اولیه‌ای به هدر نرود و شما می‌توانید زغال‌های با کیفیت بالا برای عرضه به بازار تولید کنید.

 

 

18 پاسخ

  1. سلام آیا کوره صنعتی برای اکسترودر گیربکسی مناسب هست و اینکه زغال ها بدون گاز و بو هستن و نسبت به کوره سنتی بهتر عمل میکنه؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر،بله از کوره های صنعتی برای اکسترودر های گیربکسی میتونید استفاده کنید.و انتخاب کوره بستگی به شرایط و انتخاب تولید کننده داره که افراد متناسب با شرایطشون تصمیم میگیرن که از چه نوع کوره ای استفاده کنن.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. من شمال زندگی میکنم، برای تولید زغال مرکبات چه نوع کوره صنعتی بخرم؟ چند تن مناسبه؟ چند تا نیروی کار نیاز دارم؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر،نوع و تناژ کوره های صنعتی وابسته به شرایط و انتخاب شماست و نیاز به نیروی کار به صورت مداوم ندارند.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  3. کوره صنعتی زغال برای تولید چه نوع زغالی مناسب تره؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر باشه،کوره های صنعتی گزینه ی مناسبی برای تولید زغال مرکبات(زغال لیمو) و زغال کبابی هستند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  4. ممنون از راهنمایی تون خیلی کامل توضیح دادین برای خرید کوره چیکار باید بکنم؟

    1. سلام دوست عزیز،روزتون بخیر.جهت خرید کوره با کارشناسان ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره،با هماهنگی با همکاران ما تشریف ببرید دفتر مرکزی ابرزغال.

  5. سلام خداقوت
    برای تولید زغال با چوب مرکبات و لیمو به چه فضایی نیاز دارم؟
    قیمت کوره های صنعتی زغال شما چقدر است؟

    1. سلام دوست عزیز،وقتتون بخیر،جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  6. سلام چقدر زمان میبره تا توی این کار جا بیافتم و به درآمد زایی برسم؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر,شما با توجه به یک ماه آموزشی که به صورت رایگان توسط مهندسان ما بهتون آموزش داده میشه میتونید از ماه اول تولید,به درامدزایی برسید.جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  7. سلام وقتتون بخیر باشه یک مشاوره میخواستم از شما ممنون میشم راهنمایی کنید، من فضایی که برای کارگاه دارم 150متر هست با این وجود کوره صنعتی زغال ظرفیت یک تن بخرم بهتره یا بزرگتر؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر,شما در اون فضا توان راه اندازی پنج کوره ظرفیت دو تن رو دارید.برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  8. سلام.سپاس فراوان، لطفا مشخصات و تصاویر انواع کوره های ۲ و ۳ تن تولیدی خودتان را به همراه نحوه و شرایط پرداخت در اسرع وقت برایم ارسال بفرمایید.

    1. سلام دوست عزیز,جهت اطلاع به شماره زیر پیام بدید تا براتون تصاویر رو ارسال کنند
      09004436000

  9. سلام ارادت
    مدل‌های کوره چندمنظوره، G+ چطور کوره ای هستند؟ از کوره های سنتی بهتر هستن..

    1. سلام دوست عزیز,هرکدام از کوره ها مزایای مختص خودشون رو دارن,انتخاب کوره بستگی به شرایط و انتخاب مشتری داره.جهت اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان میتونید با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 4.2 / 5. تعداد رای 5