ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

دستگاه زغال فشرده

دستگاه زغال فشرده با بهترین کیفیت و قیمت فقط در ابرزغال است. اگر به دنبال بهترین نوع دستگاه زغال فشرده هستید با ما تماس بگیرید. 

دستگاه تمام اتوماتیک زغال فشرده

دستگاه تمام اتوماتیک زغال فشرده AM6000 برای اولین بار در کشور توسط طراحان و مهندسین شرکت ابرزغال ایرانیان ساخته شده است.

خرید دستگاه اتوماتیک تولید زغال

خرید دستگاه زغال فشرده اتوماتیک به صورت نقد و اقساطی در ابرزغال امکان پذیر است. با توجه به اینکه تولید زغال فشرده یکی از کسب و کارهای نوپا و پرسودی هست که چه داخل کشور و چه در خارج بازار فروش بسیار مناسب و همیشگی ای دارد. شاید برای خرید آن بخواهید به صورت اقساط اقدام کنید که این زمینه را برایتان فراهم کردیم تا کار را با آسودگی شروع کنید.

کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از قیمت و شرایط فروش مطلع شوید.

مزایای دستگاه اتوماتیک زغال فشرده

مقایسه دستگاه اتوماتیک زغال فشرده (تمام اتوماتیک) و دستگاه تولید زغال فشرده نیمه اتومات
نیمه اتوماتیک
تمام اتوماتیک
  • حداقل تعداد نیروی کار
    3 نفر
    2 نفر
  • میزان گرد و خاک زمان تولید زغال فشرده
    متوسط
    بسیار کم
  • حداقل فضای مورد نیاز برای تولید
    200 متر
    150 متر
  • امکان استفاده از گاز شهری
  • آموزش حضوری رایگان
  • اقامت رایگان جهت بازدید از کارخانه
  • امکان استفاده از برق تک فاز

دستگاه اتوماتیک زغال فشرده AM6000

در دستگاه تولید زغال فشرده اتوماتیک یک دستگاه چندکاره و جامع جایگزین 6 دستگاه زیر شده است.

کوره جهنمی ، مشعل، سرند، فن مکنده، لوله های سینوسی و سیگلون

 در واقع 1 دستگاه وظیفه 6 دستگاه مجزا را به صورت تمام اتوماتیک و بدون نیاز به کارگر انجام میدهد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

نحوه کار دستگاه زغال فشرده

 نحوه کار دستگاه زغال فشرده به گونه ای است که فقط کافیست مواد اولیه را وارد کنید و بدون هیچ کاری فقط با فشردن یک دکمه محصول نهایی را برداشت کنید. تا به حال در ایران خط تولیدی مشابه این وجود نداشته و شرکت ابرزغال اولین تولیدکننده و پخش کننده این دستگاه میباشد.

 

دستگاه تولید زغال فشرده اتوماتیک

دستگاه تولید زغال فشرده اتوماتیک تمامی وظایف دستگاه های نیمه اتومات خط تولید زغال فشرده را به صورت یکجا انجام میدهد. ما برای آسودگی شما مشتریان عزیز نصب رایگان توسط مهندسین متخصص را فراهم کردیم، ضمن اینکه آموزش کار با دستگاه را به صورت کامل ارائه می دهیم و مواد اولیه را نیز در اختیارتان قرار می دهیم. مجموع این کارها یعنی ما همراه شما هستیم و خیالتان از تمام مراحل کار آسوده باشد.

خط تولید زغال فشرده تمام اتوماتیک

مزیت استفاده از دستگاه زغال فشرده اتومات

 از مزیت های دستگاه زغال فشرده تمام اتوماتیک

1- فضای کمتری اشغال می کند و دستگاه با دور پایین کار می کند. در نتیجه سروصدای خیلی کمی دارد. با این دستگاه گرد و خاک تولید نمی شود و محیط کارگاه تمیز تر است.

2- مصرف برق به صورت چشم گیری کاهش یافته

3- به نیروی کار کمتری نیاز دارید.

4- با استفاده از تابلو برق اینورتر در سیستم این دستگاه با فشردن فقط یک دکمه می توانید مقدار ورودی مواد را کاهش یا افزایش دهید. 

5- کاهش تعداد نیروی کار مورد نیاز

دستگاه تولید زغال فشرده
 

دستگاه زغال ساز اقساطی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم امکان خرید دستگاه زغال ساز اقساطی در شرکت ابرزغال برای شما فراهم است. کافیست دستگاه زغال ساز مورد نظر خود را انتخاب کنید و تنها با پرداخت مبلغی پیش پرداخت و چند چک صیاد می توانید دستگاه زغال ساز اقساطی بخرید. دیگه چی از این بهتر؟

کافیست قدم اول را بردارید تا یک کارآفرین باشید و از این فرصت طلایی استفاده کنید. کارشناسان ما همراه شما هستند تا در مسیر کار قرار بگیرید.

قیمت دستگاه زغال ساز صنعتی

در فرآیند تهیه هر محصول، عوامل گوناگون تاثیرگذارند؛ اما بدون شک، قیمت دستگاه زغال ساز صنعتی به عنوان یکی از مهمترین عوامل برای تولید در نظر گرفته می‌شود. دستگاه‌ زغال ساز صنعتی فشرده و زغال چینی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به دلیل کارایی بالا و مقرون به صرفه بودن، این دستگاه‌ها از قیمت مناسبی در بازار برخوردارند.

خرید دستگاه زغال ساز

یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه‌ها، دوام و کاربرد بالا و توان ظرفیت بالای محصول با کیفیت است. این به معنای اطمینان از کیفیت دستگاه تولید زغال فشرده می‌باشد.ما در ابرزغال  تضمین کیفیت و تضمین قیمت داریم تا خیال شما از این بابت آسوده باشد.

کاهش فضای مورد نیاز با راه اندازی خط تولید زغال فشرده اتومات

یکی از تفاوت های مهم این دستگاه با دستگاه های قبلی اندازه و ابعاد مناسب آن میباشد.
شما برای نصب دستگاه نیمه اتوماتیک نیاز به حداقل ۲۰۰ متر فضا دارید در حالیکه دستگاه تمام اتوماتیک رو میشه تو فضای ۱۵۰ متری هم راه اندازی کرد.

کاهش استهلاک و هزینه تعمیرات دستگاه ها

با یک حساب و کتاب ساده متوجه میشویم که هزینه نگهداری از 6 دستگاه طبیعتا بیشتر از 1 دستگاه خواهد بود، درنتیجه انتخاب بهینه تر و منطقی تر انتخاب یک دستگاه تمام اتوماتیک به جای 6 دستگاه میباشد. دستگاه های قبلی در خط تولید زغال فشرده نیازمند بازبینی و تعمیر دوره ای بودند، برخی از این دستگاه ها هر 6 ماه یک بار و برخی هر 3 ماه باید چک میشدند و تعمیرات لازم روی آنها اعمال میشد . اما دستگاه تمام اتوماتیک زغال فشرده بسیار بادوام تر و بهینه تر طراحی شده است که به طور کلی باعث کاهش هزینه  های استهلاک خواهد شد.

دستگاه اتوماتیک تولید زغال چینی

تمامی تجهیزات مورد نیاز در خط تولید زغال چینی یا فشرده توسط شرکت ابرزغال تهیه و ساخته میشود. لازم به ذکر است که شرکت ما دارای کارخانه زغال فشرده نیز میباشد و از همین خط تولید استفاده میکنیم. این موضوع نشان از کنترل کامل بر کیفیت و عملکرد تجهیزات دارد، که اهمیت بالایی دارد.

از مزایای این دستگاه ها می‌توان به قابلیت تولید زغال با کیفیت بالا، کنترل دقیق بر فرآیند تولید، و تجهیزات مدرن و به‌روز اشاره کرد. این ویژگی‌ها به کارآفرینان این امکان را می‌دهد تا در بازار رقابتی زغال فشرده با موفقیت حضور یابند و به سودآوری بالایی دست یابند.

مشتری عزیز، قبل از شروع به تولید زغال فشرده، نیاز به آگاهی و مشاوره دارید. اگرچه برای ورود به این حرفه مدرک آکادمیک خاصی لازم نیست، اما شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه لازم را کسب کنید و با اطمینان بیشتری از شروع به کار در این صنعت راه بیافتید.

2 Responses

  1. سلام دستگاه زغال فشرده قیمتش چند هست؟
    چه امکاناتی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای 2

برای دریافت مشاوره کامل و رایگان کافیه شماره تلفن خود را وارد کنید