ابرزغال | فروش اقساطی خط تولید زغال فشرده

درآمد تولید زغال 1403

درآمد تولید زغال فشرده

سرفصل های درآمد تولید زغال 1403

درآمد تولید زغال فشرده چقدر است؟ این سوالی است که کارآفرینان قبل از شروع کار همیشه می پرسند. قبل از هر چیز باید بدانید که درآمد تولید زغال هم مانند هر شغل دیگری به تلاش فرد و مدیریت کارآفرین بر می گردد. اینکه شما از کجا دستگاه بگیرید و پشتیبانی شرکت شما را به درستی راهنمایی کند بسیار موثر است. برای داشتن درآمد کارگاه خط تولید زغال فشرده به سرمایه کلان و هزینه های اضافی نیاز نیست.

درآمد تولید زغال

اقدامات اولیه برای رسیدن به درآمد تولید زغال فشرده

البته لازم به ذکر است که برای رسیدن به درآمد و سود مناسب 2 مورد باید رعایت شود:

اگر می خواهید راجع به خط تولید زغال فشرده را بدانید کلیک کنید و بخوانید.

1) محصول با کیفیت و مرغوبی تولید کنید.

2) لوازم و دستگاه های تولید زغال فشرده باید در حد ایده آل باشد.

منظور ما این نیست که چوب یا درختی را آتش زده بعد از خاموش کردن چوب ها،زغال تولید کرده اید.

منظور ما از تولید زغال و درآمد تولید زغال، این است که شما با استفاده از دستگاه های مخصوص زغال فشرده، زغال درجه یک و تخصصی تولید کنید.

درآمد ماهانه تولید زغال 1403

تهیه مواد اولیه چندان هزینه بر نیست و با سرمایه کم شما میتوانید تولید زغال فشرده را با مواد اولیه مرغوب با فقط 8 ساعت کار در روز به درآمد ماهیانه 51 میلیون تومان سود خالص برسانید.

شاید سوال این باشد که از کجا مواد اولیه مرغوب با قیمت مناسب پیدا کنیم؟ پیشنهاد میکنیم مواد اولیه مورد نیاز زغال فشرده را مطالعه کنید

خاک زغال و خاک اره در کشور ما بسیار یافت میشود و در اختیار همگان قرار دارد، ولی پیشنهاد میکنیم برای اینکه به سود و درآمد مناسب برسید میتوانید از خاک اره های تولید شده در کارگاه های نجاری استفاده کنید زیرا اکثر نجاری ها این خاک اره ها را دورریز میکنند چون برای آنها به درد بخور نمیباشد.

همچنین با توجه به اینکه مصرف دخانیات در کشور ما بسیار افزایش پیدا کرده، مصرف زغال برای این جمله مصارف نیز افزایش چشمگیری دارد.

درآمد تولید زغال فشرده

آیا درآمد تولید زغال فشرده فصل خاصی دارد؟

تولید زغال به فصل خاصی مرتبط نمی باشد. یعنی تولید کننده در هر فصلی میتواند تولید زغال کرده و درآمد کسب کند. تولید کنندگان میتوانند با توجه به شرایط بد و نامناسب اقتصادی کشور، تا زمانی که مصرف کننده ای است تولید زغال کنند.

نه تنها کشور ایران، بلکه اینگونه مصرف ها در کشورهای عربی نیز مورد توجه قرار گرفته است شما میتوانید زغال تولید شده را به کشورهای دیگر همچون عربستان نیز صادر کنید و درآمد کسب کنید. لازم‌ به ذکر است از زغال در مصارف دیگر همچون مصرف خانگی و کبابی ها و ….مورد استفاده میباشد. به همین علت تولید زغال یکی از بهترین کارهای پردرآمد محسوب میشود.

بیشتر بدانید: مقایسه کوره صنعتی و سنتی

3 راهکار کلیدی افزایش درآمد تولید زغال فشرده

1) پیشنهاد ما برای افزایش سود و درامد شما از تولید زغال فشرده این می باشد که در هر زمان کاری حداقل 4 واگن تولید و 4 واگن بسته بندی داشته باشید تا سود تولید زغال فشرده شما افزایش داشته باشد.

2) بسته بندی مناسب باشد چون جذابیت در بسته بندی شما میتواند توجه افراد  بیشتری را جذب کند پس این روش به نفع خودتان می باشد.

3) داشتن برند مخصوص برای خودتان، البته این مورد باید زمانی به کار گرفته شود که شما در کار خود حرفه ای می باشید و محصول مرغوبی تولید میکنید اگر از همان ابتدا محصولتان را برند کنید ممکن است به دلیل تازه کار بودنتان مصرف کننده را نسبت به محصول و برند خودتان بدبین کنید.

با رعایت این 3 مورد میتوانید فروش زغال فشرده را چند برابر افزایش دهید و درآمد و سود بیشتری داشته باشید.

درآمد از کارگاه تولید زغال فشرده

درآمد تولید زغال فشرده در کارگاه چقدر است؟ امروزه برای تولید کنندگان زغال فشرده و در راستای تولید آن، تهیه مواد لازم و اولیه مرغوب و درجه یک با قیمت مناسب و هزینه کمتر بسیار اهمیت دارد. از سوی دیگر با گسترش و توسعه ی این تولیدات در داخل کشور، شروع به صادر کردن این تولیدات به کشورهای دیگر از قبیل کشورهای عربی و همسایه کرده است. خوشبختانه تولید زغال فشرده از دسته شغل های پردرآمد و سود دهنده می باشد.

دراینجا نیز ما به دلایل سودده بودن تولید زغال فشرده میپردازیم

1) بازار فروش داخلی و خارجی و امکان صادرات

میدانیم که زغال در کشور ما مصرف کنندگان زیادی دارد پس در نتیجه بازار داخلی ما اوضاع بسیار خوبی دارد. ولی میدانیم که نه تنها بازار داخلی ما، مصرف کنندگان زیادی دارد بلکه بازار خارجی نیز مشتریان زیادی دارد و کشور ما یکی از بهترین صادر کنندگان زغال فشرده به کشورهای خارجی می باشد.

2) ارزان و دردسترس بودن مواد اولیه

همانگونه که گفتیم مواد اولیه مرغوب جهت تولید زغال فشرده در دسترس همگان است و بسیار فراوان می باشد و همچنین تهیه مواد اولیه هزینه ی بالایی ندارد.

جالب است بدانید: استخراج طلا با کربن اکتیو

3) وابسته نبودن به ارز خارجی

اغلب کسب و کار ها اخیرا،به دلیل وابسته بودن به مواد اولیه خارجی یا ارز های خارجی در اثر نوسانات دچار آسیب هایی می شوند. اما در تولید زغال فشرده علاوه بر اینکه نیازی به وارد کردن مواد اولیه ندارید نیازی به وارد کردن قطعات خارجی هم ندارید‌. زیرا کشورما تولیدات و افتخارات ملی را در تولید زغال فشرده دارد به همین دلیل وابستگی به ارز خارجی ندارید.

4) شروع کار با سرمایه کم و مناسب

همه ما می دانیم راه اندازی کسب و کار تولیدی امروزه نیازمند سرمایه و هزینه های زیادی می باشد همین امر باعث شده اکثریت برای راه اندازی یک کسب و کار مشکل در سرمایه و هزینه ی اولیه داشته باشند،درصورتی که راه اندازی خط تولید زغال فشرده در مقایسه با سایر کسب و کارها نیازمند سرمایه معقول تری می باشد.

درآمد خط تولید زغال حبه ای نیز بسیار بالاست.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

برای برآورد هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده، در ابتدا باید بگویم برای اینکه به سود فراوانی در سال برسید احتیاج به تولید محصول خوب و درجه یک دارید که باید علاوه بر مواد اولیه مرغوب از دستگاههای پیشرفته و تخصصی استفاده کنید .وقتی صحبت از سود بالا میشود به این معنا نیست که با آتش زدن معمولی چوبها و خاموش کردن آنها میتوان زغال تولید کرد بلکه منظور تولید به صورت حرفه ای و تخصصی میباشد.

حال با توجه به اینکه هزینه زیادی برای تهیه مواد مورد نیاز نمی باشد مطمئن باشید با تولید محصول خوب و مرغوب و ارائه و ارسال آن به بازار ماهیانه به سود چشم گیری خواهید رسید . میتوانید با چند کارگاه نجاری توافق کنید تا خاک اره مورد نیاز خودرا از آنجا تهیه کنید که  اکثر این مواد به دلیل جاگیر بودن به صورت رایگان واگذار میشوند .

زغال سنگ چیست؟ این مطلب نیز می تواند برای شما مفید باشد.

با دیدن فرآیند تولید، می‌توانید درک کاملی از این صنعت کسب کنید. این شامل مواد اولیه مورد نیاز، تجهیزات مورد نیاز، نیروی کار، و دستگاه‌های لازم برای خط تولید زغال فشرده می‌شود. ما از شرکت ابر زغال، شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید کارگاه و خط تولید زغال فشرده را به صورت مستقیم بازدید کنید. این تجربه بسیار مفیدی خواهد بود و به شما امکان می‌دهد تمام جوانب این کسب و کار را به صورت واقعی تجربه کنید. برای ترتیب بازدید و اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه های تولید زغال فشرده

به طور کلی هزینه های تولید زغال فشرده شامل هزینه، مواد اولیه برای تولید زغال فشرده از مواد دور ریز بهره‌برداری می‌شود، که این کار سبب می‌شود نسبت به قیمت ضایعات سوددهی قابل توجهی داشته باشد. هر کیلو از مواد اولیه به ارزش متوسط 3000 تومان تهیه می‌شود و با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی تولید، قیمت آن به 60.000 تومان می‌رسد.

سود تولید زغال فشرده

سود تولید زغال فشرده به نسبت بالاست زیرا، روزانه هر شیفت 8 ساعته ۵۰۰ کیلو توانه تولیده ماهانه می باشد که ۱۳ تن می شود. قیمت دستگاه خط تولیدها از 380 میلیون تومان شروع میشود سود خالص ماهانه هم حداقل 50 تا 60 میلون تومان است. البته این توان تولید ماهانه و در هر شیفت حداقلی هست.هزینه های تولید طی 7 ماه سرمایه اولیه بازگردانی میشود ریسک این کسب و کار پایین است و بازار مصرفی پرتقاضایی دارد.

درآمد تولید زغال فشرده یا بریکت

در این بخش دو مدل خط تولید وجود دارد یک مدل از این خط تولیدها با استفاده از خاک زغال صورت می گیرد که خط تولید پرس هیدرولیک نامیده میشود دومین خط تولید نیز با بهره گیری از خاک اره و پوست گردو و خاک زغال انجام میشود .

درآمد خط تولید زغال پرس یا خاک زغال

از خاک زغال می توان زغال قلیان و زغال کبابی به دست آورد خوب است بدانید که در حالت معمول از این زغال به عنوان زغال قلیان و مجلسی استفاده میشود و در تمامی کشورها از جمله ترکیه امارات عمان و قطر و بخشی از عراق از این زغال استفاده می کنند دستگاه تولید زغال پرس قابلیت تولید زغال به هر شکل هندسی و ابعاد را دارا می باشد.

در آغاز به کار کارگاههای تولیدی زغال ،تهیه دستگاه زغال اهمیت بالایی داشته و تعیین کننده میزان سودآوری آن شرکت خواهد بود چرا که در صنعت تولید زغال شرکتهایی که بتوانند محصولاتی با کیفیت بیشتر و به میزان بالاتری تولید کنند سهم بیشتری در این زمینه کسب خواهند نمود .

 

این مطب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازها 3.9 / 5. تعداد رای 16

13 پاسخ

  1. سلام به مدیریت ودست اندر کاران ابرزغال من در گیلان داخل جنگل زندگی میکنم میخوام این کار را شروع کنم سوال از چوبهای خشک جنگلی هم میشود استفاده کرد لطفا راهنمایی فرمایید و نحوه خرید دستگاه و تعداد دستگاه ….وغیره راهنمایی فرمایید ادرس هم بدهید ازبازدید داشته باشم ممنون از لطفتان

    1. سلام و وقت بخیر دوست عزیز،با توجه به مواد اولیه ای که فرمودید،ما به شما کوره های صنعتی رو پیشنهاد میکنیم.مواد اولیه ی زغال فشرده اعم از خاک اره_خاک زغال و پوست گردو هست.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر میخوام خط تولید راه اندازی کنم لطفاً برای شروع چقدر سوله نیاز هستش و چقدر سرمایه میخواد میشه راهنمایی کنین

    1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،برای راه اندازی کارگاه زغال فشرده شما نیاز به یک سالن دارید مطابق با شرایطی که ما تو بخش توضیحات خطوط تولید بهشون اشاره کردیم و نیاز به خط تولید دارید تا کسب و کار خودتون رو شروع کنید.شرکت ابرزغال در این مسیر همراه شماست.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر،برای راه اندازی کارگاه زغال فشرده شما نیاز به یک سالن دارید مطابق با شرایطی که ما تو بخش توضیحات خطوط تولید بهشون اشاره کردیم و نیاز به خط تولید دارید تا کسب و کار خودتون رو شروع کنید.شرکت ابرزغال در این مسیر همراه شماست.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  3. خداقوت میگم به همه کارآفرینان، با تلاش میشه درآمد خوبی از تولید زغال کسب کرد.

      1. باسلام وخسته نباشید،برای احداث کارگاه کوچک چقدر سرمایه نیاز است وچند نفر نیرو نیاز است آیا به تنهایی می‌شود کار کرد؟باتشکر

        1. سلام دوست عزیز وقت بخیر،برای تولید زغال فشرده شما نیاز به دو نیرو برای کار با خطوط تمام اتوماتیک و سه نیرو برای کار با خطوط نیمه اتوماتیک دارید.اگر تمایل دارید که به تنهایی کار کنید ما بهتون کوره های صنعتی رو پیشنهاد میکنیم.برای اطلاع از قیمت دستگاه و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

  4. سلام و روز بخیر دوست عزیز،شرکت ابرزغال برای شما آرزوی موفقیت داره.مطمئنا موفقیت از آن کسانی هست که علاوه بر هدفمندی،پشتکار و تلاش دارن.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

  5. سلام ممنون که اینقدر شفاف همه چیز رو گفتین، من الان توی یک کارخانه کار میکنم و فکر می‌کنم اگر بتونم سرمایه اولیه رو جور کنم این کار پردرآمدیه.

    1. سلام دوست عزیز روزتون بخیر،مجموعه ابرزغال برای شما آرزوی موفقیت داره و شما میتونید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره کامل و رایگان کافیه شماره تلفن خود را وارد کنید